lunes, 8 de abril de 2019

CONCIERTU FONTORIA SÁBADU 20 DE ABRIL 2019


CONCIERTU DE FONTORIA SABADU 20  DE ABRIL 2019

22H15 apertura de puertas para socios, 22h30 apertura puertas público, 23h15 Concierto


El proyeutu Fontoria ñaz na primavera de 2017 n'el conceyu Piloña (Asturies), pero non ye hasta la seronda d'esi mesmu añu cuando llogra consolidase en forma cuartetu.
El grupu adquier tintes progresivos ensin escaezer los sones más tradicionales, entamando a fazer un amestau coles músiques d'otros llugares como Breizh, El Piamonte italianu o la música tradicional d'Europa central, sumerxiéndose n'ocasiones n'el neoclasicismu, el folk barrocu de los 60 y 70 del sieglu XX, asina como dalgún experimentu cola música de vanguardia.
A díi de güei, establecíos como sextetu, amás de tar dando conciertos en llugares diversos y faziendo trabayos d'investigación so la cultura asturiana, tan trabayando n'el so primer discu nomau "Nordés".

El proyecto Fontoria nace en la primavera de 2017 en el concejo de Piloña (Asturias), pero no es hasta otoño de ese mismo año cuando logra consolidarse en forma de cuarteto.

El grupo adquiere tintes progresivos sin deshacerse de los sonidos más tradicionales, comenzando a hacer una mezcla con las músicas de otros lugares como Breizh (Bretaña), El Piamonte italiano o la música tradicional de Europa central, sumergiéndose en ocasiones en el neoclasicismo, el folk barroco de los 60 y 70 del siglo XX, así como algún experimento con la música de vanguardia.
A día de hoy, establecidos como sexteto, además de estar dando conciertos en lugares diversos y haciendo trabajos de investigación sobre la cultura asturiana, están trabajando en su primer disco llamado "Nordés".

https://www.youtube.com/watch?v=03tY882El4o

0 comentarios:

HEMEROTECA DE LOS CONCIERTOS Y ACTIVIDADES

DONDE ESTAMOS